Foton!

Boracay är rätt så gött faktiskt! Vi har allt man kan önska sig ett par sandiga steg bort från vårt lyxrum och det kostar tre kronor att åka till kitebeach. Och egentligen har vi väl inte gjort så mycket annat än att nyttja restaurangerna, skärmseglat och gått morgonpromenader längs den kritvita stranden. Känns som det räcker gott för tillfället! Idag blev Sanna ganska så röd men nu är hon brun tycker hon. Jag går kanske med på det. Annars mår vi bra och lägger upp lite bilder från de två första dagarna (innan Sanna blev "brun") som ni kan kika på. Vi höll egentligen bara på att testa lite grejer med kameran men några palmer är ju aldrig fel att få upp här! Vi skriver mer nästa gång, hej så länge!

     


Kommentarer
Postat av: åke thim

Goa bilder, nu vill jag se surf.bilder.
ha de

2007-12-15 @ 17:13:17
Postat av: anna källner

såå mulligt bra ni verkar ha det...skitkul bilder! mer sånt..man vill ju se hur det ser ut där ni är...kanske fixa en kamera på vattnet så vi får se det fina fiskarna när ni kitar:)här hemma är det toppen ..skitbra väder..idag var det ju ljust i flera timmar. Färgskalan utomhus är mycket varierande i grått och brunt...vi längtar inte alls efter mera ljus och sol:)

kramis
ak o bubba

2007-12-15 @ 18:26:41
Postat av: lillsyrran

Härliga bilder!
Ha det fortsatt underbart! kramkram

2007-12-16 @ 11:31:05
Postat av: Pauline

Det är är lätt mitt ändå hopp om att färg och ljus fortfarande finns på jorden. Jag kommer följa varje nyhet på piesdescalzoz med glädje, fotorna är så fina och sitter och mysler när jag läser. Själv sitter, och sover, jag här con muchos calcetines och väntar på att vinterförkylningen ska försvinna någon gång och inbillar mig att det är badrummets ljus det är fel på när jag ser att min hud har blivit ljusvit, så jag hade gärna varit "brun" även om det går i röda toner, sen kommer ni båda förmodligen matcha med bakgrunden, det var väl planen med fälgvalet era martyrer. Ta hand om er! ha det bäst, jag kommer tillbaka.

2007-12-16 @ 12:16:14
URL: http://paulinesg.blogg.se
Postat av: carina

Hej på Er!
Härligt att höra och se att ni har det så GÖTT!!
Men Jesper, är det så att du skall gå in för att bli Filippinernas jultomte??
Kramar Carina H

2007-12-16 @ 19:39:22
Postat av: Sofia

Åhhhh, vad jag längtar...perfekt mer er blogg som uppvärmning! Jag åker den 4 februari och det är tyvärr inte fort nog!
Ha det helt underbart och ta hand om varandra
Kramar
Fia

2007-12-17 @ 14:02:38
Postat av: lillbrorsan

nice, skoj med bilder! ladda gärna upp fler :D
ta massa kitebilder det vill man se.
kram lillebror

2007-12-21 @ 11:17:17
Postat av: love thim

hej hoppas ni har det bra. GOD-JUL på er
båda.
Önskar Love. Många kramar

2007-12-23 @ 14:30:35
Postat av: love thim

hej hoppas ni har det bra. GOD-JUL på er
båda.
Önskar Love. Många kramar

2007-12-23 @ 14:34:55
Postat av: baad

faan va skönt att se lite färg och inte bara grått. ni ser ju ut att ha det helt grymt och bloggen är kanon fin. ´ha en jätte mysig jul och passa på att njuta. saknar min granne här hemma
kramar

2007-12-24 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0